jkp_info1

29.07.2018. Мјерење задовољства купаца 2019. године

Штампа Ел. пошта

a1.jpg

У складу са захтјевима Система управљања квалитетом ISO 9001:2015 и политиком квалитета, ЈП „Комунално Брчко“ и ове године проводи редовну активности мјерења задовољства купаца, које ће трајати до краја августа ове године. Истраживање ставова и разумијевање искустава купаца реализујемо још од 2010. године, настојећи да унаприједимо задовољство купаца и уједно квалитет пословања радних јединица и предузећа у цјелини.

Позивамо све наше купце и кориснике услуга да попуне анкетни листић и на тај начин оцијене квалитет, услове и начин пружања наших услуга – дистрибуцију и снабдјевање електричном енергијом, производњу и дистрибуцију воде, прикупљање отпада, одржавање јавних површина као и цјелокупан рад ЈП „Комунално Брчко“.

Анкетне листиће купци могу попунити на шалтерима Благајне предузећа сваким радним даном од 7 до 19 часова, преузети са wеб странице или затражити путем Ова адреса ел. поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели .

Квалитет и усмјереност на купце наша су стратешка усмјерења и темељне вриједности којима се руководимо, а побољшање квалитета услуга мисија која усмјерава наше пословање.

анкетни листић

 

  iso 9001

iqnet gis_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook-

 

КОНТАКТ::

                                 Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::МАПА САЈТА