jkp_info1

02.11.2018. Одвоз смећа биће организован преко викенда да се санира стање на терену

Штампа Ел. пошта

Иако је одвоз отпада протекла два дана био отежан, грађани не би требало да буду забринути, јер прекида у пружању ове услуге неће бити.

kontejneri_ilicka

Након што је прије два дана истекао рок за ангажовање четири аутосмећаре по основу Уговора за оперативни лизинг, данас су узете у закуп двије аутосмећаре, те ће екипе радне јединице Чистоћа радити на пословима прикупљања и одвоза смећа и у дане викенда, да би се почетком наредне седмице нормализовало стање у овој области.

“У поступку који је Управни одбор одобрио прије два дана, ми сада идемо на набавку четири аутосмећаре у закуп на период од мјесец дана. Једна смећара је већ ангажована а друга ће бити до краја дана. Та опција нам је сада преостала, јер су ранији тендери за набавку возила у власништво и за изнајмљивање на дужи период, били блокирани жалбама и нису окончани на вријеме. Направили смо распоред за три смјене, ангажовали потребан број радника и возача и требало би да до краја ове седмице санирамо стање на терену. С том процедуром настављамо даље и надам се да ћемо у понедјељак имати четири аутосмећаре, а почетком идуће седмице и нормализовано стање када је ријеч о одвозу отпада”, рекао је директор ЈП “Комунално Брчко” Мирсад Ђапо.

Иако је Влада Брчко дистрикта БиХ предузећу одобрила грант средства у износу од 1,2 милиона КМ управо за набавку возила за потребе радних јединица предузећа, међу којима и специјалних возила за потребе РЈ Чистоћа, најприје је било потребно израдити програм за реализацију гранта, а након што је програм усвојен, средства су постала оперативна. Тада је и расписан тендер за куповину возила.

“Иако су тендери на вријеме расписани, иако су процедуре максимално убрзаване, а сложене су, сами тендери трају дуго, по три мјесеца, блокирани су са жалбама, праве их професионалне куће са адвокатима, чини се да је битније да се намире адвокатски трошкови, него да фирма која се пријавила нешто и прода кроз тај тендер. Са друге стране, ту је и даље присутна спрега унутрашњих, из предузећа, и спољних фактора, која нам ствара додатне проблеме,” истиче директор Ђапо и додаје да су понуде за издавање возила у закуп на мјесец дана послане и локалним фирмама и предузећима ван Дистрикта, а наравно, најповољнија понуда узима се у разматрање.

“Паралелно настављамо са активностима да набавимо возила у власништво, једна процедура је при крају, Правобранилаштво Дистрикта је дало мишљење за један лот, за други ускоро очекујемо одговор и надам се да ћемо до краја мјесеца имати возила у свом власништву”, каже директор јавног комуналног предузећа Брчко дистрикта БиХ.

ЈП “Комунално Брчко” је до сада имало четири камиона за одвоз смећа у погону, а анализама се показало да је тај број недовољан да се комплетан одвоз обавља у једној смјени, те да су чести кварови на возилима у задње вријеме доводили до ситуација у којима је смеће прикупљано и вожено и у двије, па чак и три смјене, да би обавезе према грађанима биле испуњене. Стога предузеће планира да до краја године набави седам возила за одвоз отпада, да би услуга прикупљања комуналног отпада била реализована континуирано и без проблема у раду.

 

  iso 9001

iqnet gis_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook-

 

КОНТАКТ::

                                 Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::МАПА САЈТА