Pozivni centar JP „Komunalno Brčko“ 0800 505 07

Jedan od načina da smo bliži Vama - korisnicima naših usluga i dostupni za sva Vaša pitanja, informacije i sugestije tokom 24 časa dnevno je uvođenje besplatne info linije JP „Komunalno Brčko“ od 00 – 24 h.

Naime, besplatna info linija 0800 505 07, namijenjena sadašnjim i budućim korisnicima usluga našeg preduzeća u funkciji je od 2010. godine (od 7:30 – 20:00h) i već je postala prepoznatljiva među građanima Brčko distrikta BiH. Pozivi na ovaj broj su svakodnevni, što je unaprijedilo odnose sa korisnicima i omogućilo jednostavniji i brži dolazak do svih relevantnih informacija u vezi sa uslugama i nadležnostima JP „Komunalno Brčko“. Od 01. juna 2012. godine Pozivni centar JP „Komunalno Brčko“ sa besplatnim brojem 0800 505 07 dostupan je našim korisnicima u bilo koje doba dana i noći.

Zadovoljni korisnici i pružanje kvalitetnih usluga jedni su od najvažnijih postulata Politike kvaliteta JP „Komunalno Brčko“. U sve ciljeve poslovanja preduzeća integrisana je briga o zadovoljenju potreba korisnika, jer su korisnici najvažnija vrijednost i garant opstanka preduzeća. Zbog toga su stalna unapređenja u pružanju usluga – distribuciji i snabdijevanju električne energije, proizvodnji i distribuciji otpada, prikupljanju transportu i deponovanju otpada, kao i brizi o javnim i zelenim površinama u Brčko distriktu BiH, postala konstanta za sve zaposlenike preduzeća.

Građani Brčko distrikta BiH putem besplatne info linije JP „Komunalno Brčko“ mogu da:

  • dobiju servisne informacije,
  • informišu se o podnošenjima raznih zahtjeva, izjava ili prijava,
  • prijave kvar na vodovodnoj i elektromreži ili saznaju zašto je došlo do nestanka vode, odnosno električne energije,
  • saznaju na koji način mogu da dobiju elektroenergetsku ili komunalnu saglasnost,
  • saznaju kako da podnesu bilo koji zahtjev u vezi sa priključenjem na elektrodistributivnu, kanalizacionu ili vodovodnu mrežu,
  • prijave neovlaštenu potrošnju električne energije ili vode,
  • saznaju raspored odvoza otpada ili prijave neizvršenu uslugu odvoza otpada,
  • saznaju sve o planu održavanja javnih i zelenih površina,
  • upute zahtjev za intervenciju ekipe Azila za pse ili saznaju kako da udome psa iz Azila,
  • izvrše reklamaciju na isporučenu uslugu,
  • podrže neku od akcija i kampanja JP „Komunalno Brčko“,upute primjedbu, pohvalu ili sugestiju za rad preduzeća i još mnogo toga.

U stalnoj želji da budemo bolji, efikasniji i bliži svojim kupcima, odlučili smo se za unapređenje i ovog vida komunikacije, jer su zadovoljni korisnici usluga jedna od temeljnih vrijednosti JP „Komunalno Brčko“. Pozivni centar omogućava dvosmjernu komunikaciju u odnosima s korisnicima. Povezan je sa HELP-DESK software-om u kojem se registruju svi prikupljeni kontakti, pohranjuju, prosljeđuju na rješavanje i analizu podataka, te u najkraćem mogućem roku šalje povratna informacija korisniku usluga.

Uspostavljanjem Pozivnog centra 24h tokom dana, JP „Komunalno Brčko“ jedno je od rijetkih preduzeća u regionu koje na ovakav način komunicira sa korisnicima komunalnih usluga, a uzimajući u obzir da imamo 27 000 primljenih poziva godišnje, Pozivni centar predstavlja značajan centar za unapređenje komunikacije i njegovanje odnosa sa kupcima, čije zadovoljstvo je jedna od temeljnih vrijednosti preduzeća.

besplatna info linija 0800 505 07

Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript


 
iso 9001 iqnet gis_jpkomunalno racun_jpkomunalno brcko_smart_city_banner

 

facebook- 

KONTAKT::

                                             Copyright © 2012 JP Komunalno Brčko - ЈП Комунално Брчко                                       

::MAPA SAJTA